Mentorski sastanci sa školama uključenim u projekat „Profesionalna orijentacija na prelazu u srednje škole“

Објављено Постављено у Aktivnosti

U  Tehničkoj školi su 25.11. i 29.11.2011. održani mentorski sastanci sa  školama koje su počele da primenjuju petofazni model profesionalne orijentacije sa učenicima sedmog i osmog razreda. Na prvom sastanku su učesnici bile  bazične osnovne škole (koje su prošle bazičnu obuku iz Profesionalne orijentacije i imaju zadataka da implementiraju program): OŠ „Vuk Karadžić“ iz Bora, OŠ „Petar Radovanović“ iz Zlota, OŠ „Đura Jakšić“ iz Krivelja, OŠ „Velimir Markićević“ iz Majdanpeka, OŠ „Mladost“ iz Knjaževca, OŠ „9. brigada“ iz Boljevca, OŠ „Đura Jakšić“ iz Zaječara, OŠ „Ljubica Jovanović Radosavljević“ iz Kladova, OŠ „Hajduk Veljko“ iz Zaječara. Drugom sastanku su prisustvovale mentorske škole: OŠ „Dušan Radović“ iz Bora i OŠ“Ljuba Nešić“ iz Zaječara. Timovi za PO ovih škola prolaze širu obuku iz oblasti PO i imaju zadatak da implementiraju program PO sa učenicima.
Cilj sastanaka je bilo praćenje implementacije programa Profesionalne orijentacije u školama koje učestvuju u programu. Četvoročasovnom sastanku su prisustvovali Timovi za profesionalnu orijentaciju škola. Agenda i scenario sastanka su obuhvatili: razgovore, prezentacije i radionice na temu toka implementacije programa PO sa učenicima sedmog i osmog razreda (teškoće, problemi ali i pozitivne strane implementacije), uloge mentorskih škola u umrežavanju sa bazičkim osnovnim školama, primeri dobre prakse, fejsbuk strana PO, uloga Vršnjačkog tima u programu PO, implementacija aktivnosti PO u Lokalni akcioni plan sprovođenja profesionalne orijentacije u opštini Bor, uključivanje roditelja u radionice itd.
Učesnici sastanka su izrazili pozitivne komentare o dosadašnjoj implementaciji programa PO u školama: programom su oduševljeni učenici i roditelji, radionice se realizuju po planu po principu projektne nastave, na časovima odeljenskih starešina i kroskurikularno. U planu je umrežavanje škola putem fejsbuk strane, razmenom kontakata između učenika i formiranjem vršnjačih timova da bi se što više širili primeri dobre prakse i pomoglo školama koje će se priključiti programu u drugoj fazi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *