
Како бисте описали себе потпуном незнанцу?
Волим живот, пролеће и ветар. Ове три ствари повезује неколико заједничких карактеристика које су мени битне: независност, лепота и пролазност. Мислим да је врло важно бити скроман, свестан своје одговорности али и радостан. То су особине које би требало да има сваки просветни радник.
Које су вам „небитне ствари“, врло битне?
Стрипови. Читала сам их, као мала, више него књиге. С обзиром да је моја мама сматрала да ме стрипови могу искварити, крила сам се од ње док сам их читала и због тога је та, „паралелна књижевност“ за мене добила још већи значај. Стрипови су ме научили да пажљиво посматрам и анализирам живот око себе. Понекад, врло битне ствари могу да изгледају мале, неугледне и непривлачне а да своју потпуну вредност искажу тек тада, кад ми покажемо да смо спремни да их сагледамо и прихватимо.
Спољашњи утисак који остављамо својим одевањем. Мој идеал просветног радника је: господин у оделу и са краватом који уважава поштовање ученика али и он њих поштује. Сматрам да одевање, свакако није довољно да чини човека, али је показатељ система вредности, самопоуздања и циљева којима тежимо. Када сам била ученик, волела сам да ми већ при првом сусрету, својим бонтоном наставник улије поверење и наду да ће ме прихватити, волети и научити.
Промена. Волим да се мењам и волим да се ствари и околности око мене мењају. Није лако навићи се на промене, али када се једном ослободимо страха отварају нам се неслућене могућности. Када учим нове ствари, имам осећај да сам жива, да летим као ветар, да цветам као у пролеће...
Ко сте, уствари, Ви?
Ја сам мало необичан педагог. Волим традиционално али и ново. Волим да експериментишем са новим методама, другачијим приступима настави и учењу...отуд, ја, и у онлине семинарима...
Шта ће бити део Вашег плана стручног усавршавања у наредном периоду?
Страни језици, савремене наставне методе и технике саветодавног рада.
Шта ћете покушати да примените/унапредите у школи?
Укључивање/образовање родитеља кроз видео лекције; додатна/допунска настава кроз видео лекције и друге интерактивне методе.